onsdag 18 februari 2015

Sportlov

Sista dagen i Jg idag och troligtvis är proven godkända. Finns faktist inget jag kommer sakna därifrån, hehe. Nu tar jag ledigt i två veckor och sen ut på praktik. Jag jobbar endast två dagar i veckan även nu på sportlovet så kommer ha hur mycket tid som helst att göra precis vad jag vill, känns ju helt perfekt! Som det ser ut nu är praktikplatsen fixad, men det var verkligen inte lätt att hitta då det är så många som ska på samma gång. Dessutom finns det inte många butiker att välja mellan här i stan som jag kan tänka mig att fara till, så jag fick ta där det inte redan var fullt. 

Verkligen skönt med en läxfri kväll och utan måsten, kommer också skippa att träna ikväll och bara njuta av ledigheten! Kanske sätta på en film eller nåt, låter som en bra idé. Hoppas ni haft en bra onsdag! :) 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar