söndag 8 februari 2015

10 saker ni kanske inte visste om mig

Såg att bl.a. Ida hade det här på bloggen så tänkte göra samma sak :)

1.  Här hemma kallar alla mig till Pertti, haha japp.

2. De som träffar mig kan tycka jag är blyg och väldigt försiktig, vilket jag är, men inte till de jag känner bra. Tycker om att lära känna nya människor, men jag är inte den som går fram till någon jag inte känner.

3. Älskar kaviar haha, nej men det är såå gott på bröd och knäckebröd, väldigt sällan jag äter bröd utan det faktist xD

4. Jag kan inte vissla, har försökt lära mig men lyckas aldrig.

5. Styrketräning är kanske det jag gillar bäst i träningsväg. Att skida gillar jag också, men det har lämnat lite på senaste tiden.

6. Jag gillar country, så skön musik!

7. Jag är rätt så bra på att spara pengar, men ändå int "kniido". Om det är något jag vill och vet att jag behöver så köper jag.

8. Har jobbat vid Fäboda kaffestuga i två år och kommer troligen fortsätta ännu i sommar, trivs bra där. Så fint ställe att jobba på! :)

9. Studerar till merkonom, trivs bra, men funderar på att byta riktning helt efteråt. Lite oklart vart ännu men visst finns det alternativ.

10. Är en "grubblare" (om man kan säga så), tänker igenom allt före jag gör något, ibland lite väl mycket.

Ett lite annorlunda inlägg än vanligt, kul med lite omväxling kanske! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar