tisdag 15 juli 2014

Tiden går fort då man har roligt

Kan inte fatta att dehär två veckorna nu är över, det har gått så sjukt snabbt! Och vilka minnen, och så många nya vänner vi  träffat! Har inte riktigt fattat ännu vissa av dom kanske vi aldrig träffar igen. Men som tur har Millie planerat en resa till Finland nästa sommar! :) Ångrar inte en sekund att jag följde med på denna resa! 

Sen jag bloggade sist har vi hunnit med mycket, bl.a en resa till kalifornien, men blev lite besviken då de var så kallt där. Men iallafall fick vi se stora träd vid Redwoods. Vi har också varit till ett stort vattenfall och beundrat fina utsikter ;) 

Solat har vi också hunnit med, roliga ungdomssamlingar och druckit vatten från starbucks haha xD 

Och nu idag startade vi hemresan, idag har vi varit i Seattle på en guidetur och shoppat på kvällen. Nu ska jag krypa ner i hotellsängen och sen shoppar vi lite till imorgon före vi fortsätter resa hemåt. Är så trött, sov endast en halv timme sista natten vi var där så lite eget fel kanske! ;) Ska bli skönt att komma hem, och träffa alla jag saknat! :) 

Såklart har vi gjort annat också än vad jag räknat upp, bröllop, ätit ett antal frozen youghurt, skrattat tills magen krampat, många volleyboll kvällar... tror det får räcka så! Gonatt! :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar