måndag 19 oktober 2015

Höstlista

Ett lite annorlunda inlägg, en lista jag såg ett par andra hade på sina bloggar.
Vad är det bästa med hösten?
Mysiga kvällar inne då det blir mörkt där ute. Men också soliga dagar ute i naturen, verkligen fint på hösten!
Vad har du för höstplaner?
Jag har inga stora planer för i höst. Mysiga kvällar och spendera mycket tid med dom jag tycker om! Sen till lillajul far vi hela familjen till Ruka, en tradition vi har haft nu i några år. 


Vad kommer du fota i höst?
Jag fotograferar aldrig något mera än vardagliga bilder med min mobil.
Vad kommer du dricka?
Just nu dricker jag rätt så mycket te, snart blir det väl glögg också.
Vad har du på dig på hösten?
Eftersom jag nästan konstant går runt och fryser på hösten och vintern, går jag omkring i någon skön tröja nästan varje dag. 
Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan?
Jag var på många långa höstpromenader med familjen i skogen, myste med messi, vandring i vuokatti och höll på med en 5 veckors praktik på kontor.
 

Vad händer i ditt liv just nu?
Just nu har jag ingen skolmotivation alls, känns inte som jag prioriterar skolan tillräckligt mycket. Det händer saker i mitt liv just nu som jag är väldigt glad och tacksam över, har inte mycket att klaga på faktist! :)
Vad tittar du på?
Förr kolla jag ganska mycket serier, men alla har lämnat och jag har inte kollat många helt klara. Just nu kollar jag film ibland eller något tv program.
Vad lyssnar du på?
Lyssnar på ganska blandat, beror på humöret lite. Men för det mesta är det nog någon country eller en skön lugn låt. Artister som t.ex. James Bay, Casting Crowns, Jason Gray osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar