onsdag 29 april 2015

Praktik å sånt

Sen sist har jag hunnit inleda praktiken igen vid Sportia Mattsson, platsen är det inget fel på men jag trivs bättre på ställen där det hela tiden finns nånting att göra och där det är ett lite snabbare tempo. Att jobba vid Fäboda café & kitchen på sommaren passar bra åt mig, man får se folk och faktist jobba hårt de soliga dagar då restaurangen är så gott som full hela tiden. Öppning 8.5 för i år, kom dit vetja!

Igår var det bilskola, jag har även bokat in min första körlektion, förhoppningsvis blir det en chaufför av mig också nån dag! 

Idag har dagen suttit i ett, från praktik nästan direkt på länk för att sen hinna duscha och äta före körövningen kl 7. Nu är jag hemma och snart redo för att ta natt, gonatt! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar