onsdag 7 maj 2014

Skolan ~ jobb ~ hårprat

Humöret var inte riktigt på topp i skolan idag, men det finns anledningar till varför. Ibland förstår man inte riktigt sig på vissa lärare. Resten av min onsdag har jag spenderat vid Fäboda kaffestuga för att göra i ordning inför årets säsong, klockan 18 på fredag öppnar vi igen! :) 

Dehär bilderna är från förra sommaren, saknar faktist  lite hårfärgen jag hade då. Men jag trivs bra som brunett också, men skulle dock vilja vara ännu lite mörkare. Hårfärgen drar i sig så otroligt snabbt i mitt hår så är redan mycket ljusare trots att håret blev färgat för mindre än en månad tillbaka! :) Syns bra på bilderna tycker jag.


Nej nu är det slut på allt onödigt prat, blev visst lite blandat inlägg, gonatt istället! ;) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar